Wrocławskie inicjatywy promujące piesze przemieszczanie się: nowe pomysły od studentów Akademii Sztuk Pięknych

Studenci i studentki wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych postanowili zainwestować swoje talenty i umiejętności w projekty mające na celu poprawę i promocję poruszania się pieszo po Wrocławiu. Wśród ich propozycji znalazły się takie pomysły jak system informacji przestrzennej przy pl. Jana Pawła II, galeria sztuki zlokalizowana w bramie Oławskiej, a nawet konkurs na kampanię promocyjną mającą na celu propagowanie wzajemnego szacunku między pieszymi, rowerzystami i kierowcami. Te innowacyjne pomysły są wynikiem ich pracy w ramach projektu „Przyjazny Wrocław”.

Projekt „Przyjazny Wrocław”, którego to już druga edycja, jest realizowany przez Wydział Promocji i Turystyki Urzędu Miejskiego we współpracy z Biurem SmartCity oraz Akademią Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu. Tym razem, pod merytorycznym nadzorem Anny Szmigiel-Franz, oficerki pieszej, uczestnicy skupili swoją uwagę na problemach dotykających pieszych mieszkańców i gości miasta.