Współczesny rynek usług kurierskich stale się rozwija, oferując coraz większą wygodę zarówno dla klientów, jak i dla osób prowadzących punkty nadawczo-odbiorcze. W odpowiedzi na potrzeby biznesów oraz konsumentów, sieć Pakersi nawiązała współpracę z Urbee – polską marką, która integruje platformy typu delivery w jednym systemie.
Ta strategiczna inicjatywa ma umożliwić punktom Pakersi Przy Okazji generowanie dodatkowych dochodów i budowanie rozpoznawalności marki poprzez integrację z najpopularniejszymi platformami dostawczymi, takimi jak Wolt, Uber Eats, Glovo, Embargo czy Bolt Food. Sprawdź, na jakich zasadach właściciele lokali z punktami Pakersi Przy Okazji mogą nawiązać współpracę z Urbee.
Czym jest Urbee i jakie korzyści oferuje ta usługa?
Urbee to nowoczesna platforma zaprojektowana z myślą o integracji różnorodnych usług dostawczych. Te innowacyjne narzędzie pozwala zarządzać zamówieniami w sposób zautomatyzowany, co przekłada się na lepsze wykorzystanie zasobów punktu. Dzięki współpracy z Urbee punkty Pakersi Przy Okazji mogą obsługiwać zamówienia generowane przez różnych sprzedawców, oferując klientom możliwość dostarczenia paczki nawet w 30 minut.
Trzy główne korzyści ze współpracy z Urbee to:
- zwiększenie liczby odwiedzin w punkcie – dostęp do nowych grup docelowych, który według szacunków może zapewniać od 100 do 300 dodatkowych klientów miesięcznie;
- nowe źródło dochodu – obsługa zamówień delivery generuje wyższe prowizje niż w przypadku tradycyjnych przesyłek kurierskich, które w nowej usłudze mogą sięgać od 3,69 do nawet 4,92 zł brutto za jedną przesyłkę (w przypadku zamówień powyżej 100 zł brutto);
- pełna obsługa logistyczna – procesami logistyki, zatowarowania i dostawy w pełni zajmują się Pakersi, a do Twoich zadań należy jedynie kompletowanie zamówień i przekazywanie ich kurierowi.
Usługi delivery poszerzą również zasięg sklepu o około 7 km, a także zapewnią dodatkowy kanał sprzedaży, co może przyczynić się do szybszego rozwoju Twojego biznesu.
Jak wygląda współpraca właścicieli punktów kurierskich z Urbee w praktyce?
Dla właścicieli punktów Pakersi Przy Okazji współpraca z Urbee otwiera drzwi do dodatkowych źródeł przychodów. Klienci korzystający z platform delivery mogą łączyć nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich z zamówieniami produktów spożywczych, kosmetyków czy drobnej elektroniki. Nawiązanie współpracy jest w pełni bezpłatne, a Pakersi pracują nad tym, aby wszelkie formalności zostały ograniczone do minimum.
W odróżnieniu od tradycyjnych przesyłek kurierskich Pakersi Przy Okazji, gdzie każda paczka ma już przypisanego odbiorcę, w przypadku usług delivery trafi do Ciebie zestaw produktów, np. 30 paczek żelków i 20 kosmetyków do ciała – klienci poprzez dedykowaną platformę delivery będą mogli zamówić je prosto do swojego domu.
Za promocję poszczególnych produktów odpowiadają Pakersi oraz poszczególne firmy doręczycielskie – zajmą się oni również obsługą reklamacji i zwrotów. Twoim głównym obowiązkiem jest pakowanie przesyłek do specjalnych toreb (które również otrzymasz) i przekazywanie ich kurierowi.
Sprawdź, jak krok po kroku wdrożyć Urbee w swoim punkcie Pakersi Przy Okazji
Wdrożenie Urbee w punkcie Pakersi Przy Okazji jest szybkie i intuicyjne. Wystarczy, że wygospodarujesz w swoim lokalu minimum 1 m² przestrzeni na magazynowanie towarów (optymalnie 2-3 m²). Po spełnieniu tego wymogu upewnij się, czy w Twoim mieście dostępne są usługi delivery od marek współpracujących z Urbee.
Na ten moment możliwa jest integracja wyłącznie z działającą w 24 miastach platformą Wolt, jednak Pakersi wkrótce planują rozszerzyć ofertę o kolejne platformy (Uber Eats, Glovo, Bolt Food i Embargo), dostępne również w wielu innych lokalizacjach.
Aby zgłosić swój punkt Pakersi Przy Okazji do programu pilotażowego, wystarczy wypełnić prosty formularz zgłoszeniowy, odpowiadając na trzy krótkie pytania. Nie przegap tej okazji – nawiąż współpracę z Urbee i skorzystaj z możliwości, jakie oferuje ta innowacyjna inicjatywa.